اس ام اس عاشقانه
اس ام اس ← جک ← کد آهنگ پیشوازهای ایرانسل و همراه اول
اس ام اس ← جک ← کد آهنگ پیشوازهای ایرانسل و همراه اول

دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه میدهد


عاشق واقعی کسی است که دستهای تو را بگیرد ولی قلب ترا لمس کند، اما افسوس ...


خنده های تو آرزوهای من اند،بــــــــــــــــــــــــــــــخند تا برآورده شوند......


وقتی همه جا برف و یخه سرخوردن یه بهونست تا دستایی رو که دوستش داری محکمتر بگیری!


همه نازن تو ناناز . همه سيرن تو پياز. همه قندن توشكر. همه قلوه تو جگر


عاشقتم : یک کلمه است با دنیایی‌ از مسئولیت، گفتنش هنر نیست، مسئولیت پذیریش هنراست . . .


من آن مجنون تنهای غریبم که از سهم دو دستت بی نصیبم به دل گفتم که روزی خواهی امد ولی دل میداند او را می فریبم . . .


می توانی بروی قصه و رویا بشوی راهی دورترین گوشه دنیا بشوی من و تو مثل دوتا رود موازی بودیم من که مرداب شدم کاش تو دریا بشوی . . .


کاش یه روزی «ویکی لیکس» افشا کنه که چقدر دوستت داشتم و بهت نگفتم !


دوشت دالم يه خولده / قد يه سوكس ملده / شلت كلاه دذاشتم / سوكسه هنوز نملده


عشق چيز عجيبي نيست...
همين است كه تو دلت بگيرد...
و من نفسم


به سلامتی زنجیری که صدسال زیربرف وبارون می مونه،می پوسه، ولی ازهم جدانمیشه، امیدوارم بمونیم، بپوسیم، ولی ازهم جدانشیم


اگه يه روز بفهمم دوستم نداری مثل جوجه های زرد تپلی وسط باغچه ميشينم، داد میزنم: پیشی بیا منو بخور !


منبع:www.sms-club.loxblog.com/


نظرات شما عزیزان:

fateme
ساعت16:24---12 اسفند 1390
عالی بود از سایت خوبتون ممنونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 14 بهمن 1390برچسب:اس ام اس,عاشقانه,اس ام اس عاشقانه,
ارسال توسط amirhossein
آخرین مطالب